اهلبیت

اهلبیت
امام صادق (علیه السلام ) به عده‌اي از دوستان خود نامه‌اي نوشته‌اند که عمده‌ي مسائل آن در مورد وحدت بين شيعه و سني است. حضرت دستور داده‌اند شيعيان از مريضان اهل تسنن عيادت کنند و در تشييع جنازه‌ي اموات‌شان شرکت کنند.
کد خبر: ۱۵۹۴    تاریخ انتشار : ۱۳۸۶/۰۸/۱۵